Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selger mitt uorginale M3 kit til e36. Fronten og bakdelen kan brukes både til 2 dørs og 4 dørs, men sideskjørtene passer kun til 4 dørs...

Jeg vet ikke hvordan kittet monteres desverre....

Gi Bud!

Bilde0256.jpg

Bilde0257.jpg

Bilde0258.jpg

Bilde0259.jpg

Bilde0260.jpg

Skrevet
hvordan skal man feste fangeren når listene er støpt i fangeren?

Også et godt poeng...

Noe sier meg at det vil bli _mye_ jobb med det der, så jeg synes 5K var i overkant mye.

Skrevet

Hvorfor må alltid noen ødelegge andres salgstråder? :P

Les her folka.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14316

Ang feste muligheter, så må man få festet fangerene i bjelkene på en eller annen måte før man monterer bjelkene.

Lettes da også og ha de "demperne" skrudd fast i bjelkene, og heller skru "demperne" løs fra bilen.

Da bør man kunne klare å feste fangerne. Enten om man borrer noe hull og setter inn skruer, eller om man limer det fast godt.

Skrevet

Det er ikke snakk om å ødelegge, det er snakk om å gjøre folk oppmerksomme på at det ikke bare er å smelle dette på bilen som med mange andre kit slik at man ikke skal føle seg lurt.

Selger oppgir ingen informasjon rundt dette, og en eventuell kjøper kan da brått rope "useriøs selger" og helvetet er i gang.

Forøvrig får jo selger også en haug med freebumps.

Skrevet

Sånn sett er det greit med litt info osv ja :-)

Enig i deg der..

Men hovedsakelig det jeg tenkte på med det jeg skrev, er dem som annonserte andre ting i denne tråden.. :)

Sorry OT..

Skrevet

+1

Framfangeren må ihvertfall limes på forbjelken, hadde en slik fanger selv bare den var i rosa glassfiber. Men den forsvant fort med forthauskanten :lol: Bakfanger og sideskjørt er vel likt reger jeg med, frem med tec7'en å klemm i med lim 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...