Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor må alltid noen ødelegge andres salgstråder? :P

Det er ikke snakk om å ødelegge, det er snakk om å gjøre folk oppmerksomme på at det ikke bare er å smelle dette på bilen som med mange andre kit slik at man ikke skal føle seg lurt.

Selger oppgir ingen informasjon rundt dette, og en eventuell kjøper kan da brått rope "useriøs selger" og helvetet er i gang.

Forøvrig får jo selger også en haug med freebumps.

Jeg prøver ikke å lure noen med salget på dette... Jeg har rett og slett ingen erfaring med dette kittet på noen som helst måte... Ikke vet jeg hvordan det monteres og har heller ikke prøvd å montere det, men vet bare at jeg skal ikke ha noe styling på bilen min og vil derfor kvitte meg med dette....

Skrevet

Jeg prøver ikke å lure noen med salget på dette... Jeg har rett og slett ingen erfaring med dette kittet på noen som helst måte... Ikke vet jeg hvordan det monteres og har heller ikke prøvd å montere det, men vet bare at jeg skal ikke ha noe styling på bilen min og vil derfor kvitte meg med dette....

Ingen påstår at du prøver å lure noen ;)

Forøvrig, informasjonen om at du ikke vet hvordan det skal monteres ville jeg hatt med i første posten :)

Skrevet

Slik en uoriginal fanger var montert på min 318is, var den de originale festene limet på den nye fangeren med sikaflex, også skrudd på fra undersiden, istedet fra fremsiden av fangeren (med lister og slik)..

Skrevet

Da har jeg endret første tråd.... :D

Kom med bud på kittet. Ønsker å få det vekk, men vil ikke gi det bort så ikke kom med skam bud er dere snill.......

• 2 weeks later...
Skrevet

Om noen kjøper dette og trenger bjelke til bakfanger, og de plast-innerskjermene med skyvespor på sidene, så har jeg dette til 200kr ;-)

• 2 weeks later...
  • 1 year later...
Skrevet

Har dette kittet enda!

Det MÅ limes på gammel fanger og det er IKKE fester til grøftelys.

2000kr.

Kan hentes i Bergen når som helst eller leveres i Oslo den helgen det er Top Gear.

Ellers kommer frakt i tillegg.

OBS: Dette er så uorginalt så det kommer til, så ikke send meg slibrige PM for jeg er helt ærlig fra første tråd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...