Helleberg Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Bilen er nå på lakk etter at jeg har fått sandblåst noen rustflekker. Så den blir levert strøken. Nye dør lister monteres rund om, de midt på og de lakkerte. Felgene på bildet følger ikke med. Orginale M5 felger medfølger. Bilen leveres EU godkjent. 1993 Modell, fullt servicehefte frem til 192 000km, har nå gått 193 500. Nytt K-sport coilover kit. Nye hvite blinkers foran. Bud Angående innbytte så er det mye som kan være aktuelt og en del som ikke er aktuelt: E30 med S50 eller andre leketøy, MC R-eller streetfighter min-750, Båt Hydrolift, Tintorera osv. "Vanlige" og dyrere biler er ikke aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Pen bil Men er du sikker på at det er nr: 44? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Pen bil Men er du sikker på at det er nr: 44? Er det ikke de sitse 3 siffrene som sier noe om dette? Står ##044 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Det coilover-kittet... Har du vare/delenr. på det?? Og hvor handlet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Det coilover-kittet... Har du vare/delenr. på det?? Og hvor handlet du det? GS Bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Er på jakt etter noe lignende selv. Har du litt mer info? F.eks. varenr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Pris du ser for deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Pris du ser for deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Pen bil Men er du sikker på at det er nr: 44? Er det ikke de sitse 3 siffrene som sier noe om dette? Står ##044 jo det skal det være, men jeg stusset litt på det siden min er en 92 modell, men er nr: 322.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Min er også -92. Men den har 012.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Må jo få med at det nesten ny kasse i den jo . Håper du får bra for den!! Den der er den fineste E34 jeg har sett iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsnes Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 har du en prisant. å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Pris du ser for deg da? har du en prisant. å komme med? Litt usikker på hva jeg kan forvente, lufter bare salget da det fort går et par uker før den er klar. Men et sted rundt 140-160k må den være verdt. Må jo få med at det nesten ny kasse i den jo . Håper du får bra for den!! Den der er den fineste E34 jeg har sett iallefall! Hehe, kunne nok med fordel latt denne komentaren ligge, men er nok Bjørnar aka King-B sin du tenker på, er 2 M5èr i Bristol Garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Interisert i innbytte i e90 320D eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Interisert i innbytte i e90 320D eller Om det er en god handel men i utgangspunktet ikke. Link til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg