Gå til innhold

Problemer med nøkkel/sentrallås på BMW320dat 2006mod.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ny her på forumet og håper noen kan hjelpe meg med et problem som dukket opp i går.

Jeg har som temaoverskriften sier en BMW320dat med startknapp i stedet for at man vrir om nøkkelen for å starte bilen.

Jeg trykket litt på de forskjellige knappene på nøkkelen i går. Åpne-lås-åpnebagasjerom knapper på nøkkelen.

Nå vil plutselig ikke bilen låse seg opp når jeg trykker på lås opp knappen på nøkkelen. Det bare blinker og lyset inni bilen skrur seg på, men dørene låser seg ikke opp.

Jeg kan åpne bagasjerommet og låse bilen med å trkke på tilhørende knapper, men ingenting skjer når jeg skal låse opp bilen.

Hvis jeg bruker selve nøkkelløsningen (setter nøkkelen i døra) er det bare førerdøra som låser seg opp, ikke de andre dørene.

Med andre ord kan jeg nå bare være 1 person i bilen da de andre dørene er umulig å få åpne.

Når jeg trykker på låsknappen hører jeg at den vil låse alle dørene (selv om tre allerede er låst).

Er det noen som vet hva som kan ha skjedd eller hva jeg kan gjøre for å få løst problemet?

Jeg så en annen tråd at man kunne programmere nøklene, men det var på eldre modeller hvor man skulle vri om nøkkelen til like før bilen startet, men det kan jeg ikke på min da jeg bare skal sette nøkkelen på plass og trykke på startknappen for å starte bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...