KristofferVollan Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Bilen er en BMW 318i, 1996 mod'. Fikk opp ABS varselslampen for en stund siden, så jeg fikk det sjekket på verksted. Regnet med det var en sensor eller lignende som var gåen, men da de feilsøkte fikk de dette: Feilminne, Verdi 33 - Komponent: Bakaksel innløpsventil, funksjonsfeil. Feil - Permanent. Hva er feilen? Vil det koste mye å få dette gjort eller kan man gjøre dette selv? Håpet på å få fikset dette før det blir vinter, kjipt å ikke ha abs når snøen kommer.... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Du kan prøve og bytte abs rele® først ,hvis disse fusker settes det en del rare feilkoder ,men dette kan jo være en feil på selve abs enheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristofferVollan Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Okei, men det må jeg vel få gjort på verksted? Har ikke garage eller lignende jeg kan skru i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Det er jo uten abs og antispinn det er gøy på vintern;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristofferVollan Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Antispinn har jeg ikke Men abs kan være kjekt å ha! + at jeg ikke får den EU-godkjent hvis det ikke fungerer... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Da er det jo forståelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristofferVollan Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Skal på EU-godkjenning til våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå