bmwe_e36 Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Hei Jeg har fått et problem med 318IS min. har sjekket ganske mye men finner ingen løsning på problemet mitt. Bilen kuter ved 2000 omdreininger og går ned til tomgang. tråker jeg gasen helt i bon kuter den på 3400 omrdeininger sånn ca. noen som har noe forslag til feilen?
stianhf Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Jeg hadde nøyaktig samme problem med min 525 med M20 motor. Bytta plugger og problemet forsvant.
bmwe_e36 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 opp!! skiftet pluger, coiler, sjeka hjerne, testa me annen lmm i dag og gått over kontakter, bytta pakninga på insug for eventuel falsk luft men hjalp ikke!! noen andre forslag?
semmern Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Katalysator som har løsnet og som sperrer for eksos?
bmwe_e36 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 nope, var den lille sensoren på spjeldhuset som hadde kolapsa. tenkte aldri på det. men fant det ut i sta. går så fint nå så. aldri gått så bra i mitt eie. insuget vart vel 100% tett nå. har hatt følelse av at det har små lekket siden jeg kjøpte bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå