Ajern Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Lurer litt på å selge E30'n min til fordel for sprekere bil. Karosseriet har rullet 149000, mens motor har gått 249000. bilen er i bra stand, veldig lite rust, eneste som skal være igjen er i venstre hjulbue bak, og litt overfladisk i hjulbuene foran. Ellers så fremstår den som i bra stand, er ikke særlig fin i lakken! Bilen er ikke EU-godkjent, men vet at det må byttes noen foringer, trur ikke det er så mye mer enn det. Har aldri hatt skilter på bilen selv, har hatt bilen 3/4 dels år ca, bilen har vært avskiltet sia 1999 vis jeg ikke husker helt feil, bilen er også godkjent senket. Bilen er godkjent ombygd fra 316 til 318. Bilen har: - elektriske ruter foran - m-tech 1 ratt og girkule - elektriske speil (ikke lagt opp ledninger) - M10B18 motor med Getrag 5-trinns gearkasse - Angel eyes lykter (kan bytte lykter til org. vis kjøper heller vil ha det, men da beholder jeg AE'ene) - Røde og hvite baklys - hvite blinklys rundt bilen - simons effektanlegg fra manifolden og ut seriøse bud mottas, vet at det ikke er noe gull jeg selger men ingen skambud for det da jeg ikke trenger å selge. Anlegg kan medfølge, men da for 11000,- ekstra. For bilder og for å se hva jeg har gjort med den se i prosjektråden min. står foresten nylakkert panser på bilen, men er litt sig.. (ikke panseret på bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 hva hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 hadde vel håpet på rundt 25000,- et eller annet sted uten anlegg.. Men dere får komme med bud, så får jeg vurdere om jeg vil selge eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Hmm. hadde tenkt å by rundt 7000 for den. Dersom du kunne dokumentert hvilke feil som må rettes før EU. Så mye for en bil som ikke er godkjent og har vert uten skilt i ti år... Ikke sjans..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 kan by 8000. Tviler på at du får mye respons på 25000 ,- Så begynner på 8000 iallefall Så ser vi hvor det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 13000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 bilen er i såpass god stand og bra generelt utenom lakken, og jeg betalte selv 10000,- for den og den har blitt kostet på en del nye ting så under 20000 så går den ikke! da skal den heller får lov til å stå der den står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg