nalegutt Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Gulvmatter i bra stand? mangler egentli bare førersiden,desse er av farve grå. har du noe slikt? send meg gjerne ein PM
Ingebrigtsen Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Jeg trenger sikkerhetsbeltet til midten bak jeg.. Har du det? Eventuelt hvilken farge er det?
muskla Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 det har jeg vettu farge svart.. du kan få hele beltesettet for 300kr, alle seler bak eller ev bytte hvis du har noe stæsj liggende
muskla Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 kom igjen folkens! har liggende det meste til interiør. -2stk vindusheismotor bakdørene -vindusspylertank med motor foran og bak -reservehjul, original jekk -dersom noen er interessert så kan jeg plukke ut komplett varmeapparat og selge -airbag modul og airbag i ratt -vindusvisker motor med mekanisme bakrute har ikke karrosseri deler! sender kun hvis samlet pris overstiger 300kr send gjerne PM
boleklump Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 varmeapperta å motstander mye vil du ha for det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå