SofaKingFresh Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Som topicen sier, så skal jeg da altså ha et bilde fra pc'en, og få det "trykt" opp sånn at det går ann til å klistre det på bilen. Så jeg lurer da på om noen har gjort noe sånt tidligere, og/eller veit om steder i Norge, gjerne Telemark, som gjør dette? Og om noen har gjort dette før, HVA koster noe sånt? Veit det er heeelt uavhengig av størrelse, men ja. Takker for svar! -Martin.
Ullsokk Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Mange i Skien som driver med det. Thure trykk og Mester-reklame for eksempel
SofaKingFresh Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Mange i Skien som driver med det. Thure trykk og Mester-reklame for eksempel Ahh Veit du cirka hvor de ligger? Ser du er fra Skien og Er det bare å dra bort med et bilde, så trykker de opp for deg på dagen? : o Helt grønn på det her jeg altså
SofaKingFresh Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Mange i Skien som driver med det. Thure trykk og Mester-reklame for eksempel Ahh Veit du cirka hvor de ligger? Ser du er fra Skien og Er det bare å dra bort med et bilde, så trykker de opp for deg på dagen? : o Helt grønn på det her jeg altså Glem det forresten ) Fikk sjekka opp nå, så jeg drar og hører med de i morgen! Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå