JTS77 Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Ønsker å kjøpe/få 4stk pdc sensorer til bakfanger. Skal brukes som dummies så de må gjerne være defekt
Sir Hofstad Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Har flere org PDC sensorer som virker til E34. Få god pris til meg. Forøvrig er det ikke noe hokus-pokus å ettermontere.
JTS77 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Ser jo nå at eg har glemt å skrive til hvilken bil.. Det skal passe til E39. Men hvis de du har er like.. Pris ant for de da? som sagt trenger de ikkje virke Åssen ettermonterer man PDC da? Trodde man måtte ha Navi skjerm til det... Har sett at biltema har noe greier men grunnen til at eg trenger dummies er at eg har skaffa ein M5 fanger m/pdc hull, som eg då jo ikkje har...
Sir Hofstad Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Dumt å montere fullt fungerende sensorer da, men tar 100 pr stk.
JTS77 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Vet det er dumt, derfor eg prøve å få tak i defekte.. Men hvis ingen har så. Gir 200,- inkl frakt for 4 stk sensorer.. Er vel noen som jobber på verksted her inne??
GiljeN Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 kan sikkert trylle frem et par stk men om de er til e39 eller ikke er ltt vanskeligt å se:S
JTS77 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Sensor måla er: ø22mm Dybde ca 45mm I fangeren er det to stk feste ører og et spor hvis du ser det for deg.. Hvis du klarer å trylle fram 4 stk og de passer beskrivelsen ta kontakt
JTS77 Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 kan sikkert trylle frem et par stk men om de er til e39 eller ikke er ltt vanskeligt å se:S Fant du noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå