Endalen Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Har litt problem med girkassa mi. han slura en del og går litt tid til han går i gir, slår seg i gir om eg har litt turtall. har tatt diagnose på bilen og den seie det ligge ein feil på hjerna, får ikje vekk feilen, so lurte på om dt e hjerna som er defekt eller om heile kassa e gåen? Hadde nylig olje skift på girkassa og d va da d kom for fult. Har ellers verdt litt plaga med at d e ikje alti han vi gje på når eg sette den i 2. liksom på ein måten noko som helde igjen til eg tar spaken i 3. og da kjem han. nokon som kan tenke seg ka d kan vere? Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 dårlig converter kanskje mtp sluringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Hvis du tappa ut all olja, helte på ny å kjørt med den med en gang kan lagerene i kassa ryke siden de er helt uten olje når de blir satt igang. Når de ikke har smøring og avkjøling med en gang og i tillegg er slitt fra før så kan det gå galt fort. Man må "snurre" litt på hjula etter du har fylt på igjen så olja kommer seg rundt i kassa igjen. Og så fylle ennå litt for da er det plass til mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endalen Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 okai.. kan godt hende det verkstedet ikje har etterfylt da, so kan vere for lite olje på kassa og sånt da? og viss eg e heldi so e ikje lagera røke? mn viss dei e so e egentlig kassa boss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endalen Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 kløyve kassa å bytte alt som er gåent er jo en mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå