fast Dog Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Byttet nettopp stangen til koed sin shortshift! problemet er at den ble så seig etter dette! Er dette normalt eller er det slikt det skal være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Det er vanlig at den blir litt tyngre. Det sier seg selv når den blir litt lenger i bunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 hardere er greit nok men dette er altså seigt! Som om det skulle vært vinter me del minusgrader. den glir ikke fint fra gir til gir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Har forresten enda et lite problem me kassen! Av og te så "forsvinner" 3 giret! giren går ikke i nøytralposisjon. den står å vandrer mellom første og 5gir. Må føle og vite presis hvor 3 giret er for å få den inn. Hender oxo når jeg tar den ut fra 5 gir så henger den helt i høyre. I sporet til 5 gir. Må fysisk dra te tilbake til nøytral, den spretter ikke tilbake som den ellers skulle. Hva skyldes dette? disse problemene var der før jeg skiftet til shortshift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 rett og slett treg giroverføring prøv å smør opp med fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Hvor hen skal jeg smøre opp?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 rett og slett treg giroverføring prøv å smør opp med fett Bruker slikt giroverførings fett da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Ja..fettet er greit nok, men hvor trenger den smøring? Der stagen går inni kassen? har ikke peiling på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 jeg og sliter med det her, giret faller ut av posisjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt4cs Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Sjekket at du har fått på plass den gummimuffa som sitter i gulvet? Hadde sånn veldig seig spak, hadde ikke fått den riktig på plass igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå