bmwm535i Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 hei er det noen som har gjort dette eller vet om det er like farger på ledningene til begge instrumentene ? begge er fra 91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Håper det er greit at jeg slenger meg på her siden det gjelder nesten det samme, har en 520i bil som jeg gjerne skulle montert 540 instrument inn i.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 er det ingen som kan hjelpe meg ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 vet da at flere har gjort dette før meg! noen som har m5 som kan plukke ut instrumentet og skrive ned fargene på ledningene i rekke følge 1 til 26 i begge 26pin kontaktene da ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 rart at det ikke er noen her som har gjort dette.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 er flere som har gjort det , men finner ikke igjen annonsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Er ikke så enkelt å søke seg fram til ting her heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... ingsskjema Kansje denne siden hjelper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 er 5 sider bare til instrument og elskjemaene er veldig dårlig i forhold til det jeg er vandt med fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Er ikke nyeste sort... men går greit for en som har lest elkjema før å forstå dette her. Regner med du har funnet siden med beskrivelse på forkortelese på ledningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 trenger ikke det jeg hehehar sett mere enn ett sånt skjema, men skjemaene er mangelfulle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Det var dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå