Lightning Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Har en E30 som jeg skulle hat nye sko til. Tenker på Brock B1 17*8,5. Må det valses da? Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Må valses da ja.. Visst du skal ha 8,5 forran og 10 bak Du må kanskje ha spacere forran også, jeg har 10mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 8,5 rund hele da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 det har jeg men du må fremdeles valse men ikke så mye. komme litt an på senking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 40mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 lagt ut mine for salg nå så der ser du åssen det ser ut men jeg har 30/30 senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Subbet litt skriver du. Da har du ikke valset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 nei,har ikke det for ikke hatt skilter på bilen siden jeg kjøpte de. tiden min strekker ikke til planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 ok. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 ja,er det nok med bare a valse hvis du skal ha 10* bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 du trenger bare 5 mm spacer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 vis du skal ha 8,5" rundt hele så trenger du ikke valse, det trengte ikke jeg, selv om bilen min er litt senket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå