rommis Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 åhr,denne skulle du lagt ut for 2 måneder siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Hehe... Det var synd da!! Hva syntes du om prisen?? Kan vel ikke være så ille den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 prisen var ikke gal,riktig interiør også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Takk, får håpe den blir solgt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Opp... Dette kan da ikke være så ille pris dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rico Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Åh! Fin og riktig pris på NYDELIG bil! H**vete at jeg ikke har de fordømte kronene når det dukker opp slike gullfunn!!! Arrrghh! Lykke til med salget! Den går nok fort avgårde skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Håper du har denne når jeg har solg min Sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 opp... Ingen som vil ha en meget pen 520 touring altså??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Gratis bump Får håpe det dukker opp en kjøper Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Takk og bukker Richie Tilbake fra det store utland?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Takk og bukker Richie Tilbake fra det store utland?? Jeg er tilbake vet du Tilbake på jobb igjen i kveld.. :S Tiden flyr når man har ferie.. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Opp... Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg