PowerPro Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Har en oljelekkasje på min e34 520i som jeg ikke aner hvor kommer fra annet en at den kommer ovenifra et sted. Kommer faktisk en del så skulle gjerne ha fiksa dette. Ingen som har no tips om hvor olja kan komme fra? Sim ring som må byttes e.l?
Simpel Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Mulig på toppen av oljefilteret? Hvis det er på selve motoren kan det være en ide og vaske den skikkelig, så ser du lett hvor det lekker.
PowerPro Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Er nok ikke toppen på oljefilteret. Er vanskelig å se pga av vifta, noen enkel måte å få av vifta med vanlig verktøy?
Simpel Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Skal du ha av vifta må du ha en 32 millimeter fastnøkkel. Og huske at den er linksgjenget Kan være knotete å få det til, masse tråder om det, for eksempel her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=127127
PowerPro Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Se om jeg får av vifta til helga så jeg får sett ordentlig etter:) Takk for tips
OLEZZ Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Er bare å sette på en 32mm fastnøkkel og klaske til alt du har med en hammer d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå