Powpow Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Jeg satt bilen min på verksted, kjøpte Valeo clutch med svinghjul. Motoren fikk en annen lyd på en måte, og den slurrer mer enn før. Nesten ikke effekt fra andre gir og oppover... Chippa 325 tds e36.. Er det håpløst med 180Ish hester i de bilene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Nevnte de at den sluret når du hentet bilen da? Har ikke du meget kraftig girkasse? Skulle tro clutch var deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 clutchen min slurer også som f nå holder ikke lenge de valeo greiene på de motorene der. sinter clutch er nok eneste som holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Skru den ut igjen og reklamer på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powpow Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Det var jo som prøvde den først, og den slurret så fort jeg gira til andre gir Kan det være så lite som at han ikke rensa clutchen, og at det er fett der? Jeg har vel utelukket luft, siden det ikke vil påvirke slurring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Kan jo være oljefilm hvis simmeringen lekker/svetter kraftig. Men skulle tro verkstedet informerte om det. Er vanlig at vmekaniker prøvekjører etter et clutch skift. Vet ikke om svinghjul kan være årsaken selv om det kan ha blitt missbrukt og fått høy varmgang..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 skal ikke være slik.. min holder fint, og jeg bytta bare clutch (komplett).. 200hk.. kjøpte originalt da.. vet ikke hvordan det er med valeo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powpow Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Svinghjulet er bytta! Enkelmasse konvertering. Og valeo leverer deler til orginal leverandører og.. Så det er tilsvarende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå