Gå til innhold

Solgt

kampen
 Share

Anbefalte innlegg

Denne bilen er ferdig herjet. Endel rust og bulker. Høyre hjørnet har kysset et autovern og blitt banket ut igjen. + bulk ved bakhjul på høyre kanal. Noen rusthull her og der og hjulbuene bak bærer preg av å ha blitt byttet av noen som ikke har hatt svart belte i karosseri arbeid. Det positive er at bilen er eu-godkjent til mai 2011. Senket med greie dempere og fjærer. Bilstein tror jeg det var. (ikke skrevet inn i vognkort) Ellers så funker bilen greit. Den har M3 frontfanger, uorginale M-lister og innsats i bakfanger. Sitter vel et effektanlegg på den også for de som liker sånt. Fargen er jo også litt spesiell da. Det følger ikke med et eneste brukbart felgsett til bilen. Selv om denne bilen høres og er ganske grusom så diskuteres prisen til orientering ikke! Kom og ta en kikk. For min del skulle dette være vinterbil til vintermoro, men nå har det hopet seg opp her og noe må bort.

Linken viser hvordan bilen har sett ut: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=103648&highlight=

Ellers kan jeg kontaktes på 97088747

d1l0xou509zuwhqnfkvk.jpg

8t6jojq63eymqrje6u39.jpg

qrv08ok7ans5cglappzc.jpg

h708mdnzejgie0woldjr.jpg

tcl93wxtx83un7f7ca1x.jpg

5ns5eg7jq1c6xq6f90t7.jpg

xfeg8g0xfs5z2n1vyjpz.jpg

is9oovumv0d3xz7blxyx.jpg

6pzwu4pq34v86kjfyo1p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lagt inn bilder av bilen slik den ser ut i dag. Disse bildene ble tatt i går. Det som er med hjulbuene bak kommer ikke frem på bildene.

Kan legge til at et hjullager bak lager ulyd og at bremsene bak på ene siden legger seg på ved har nedbremsingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen starter og går greit. Den ble påkostet over 20 000 kr i 2008 da toppen ble byttet. Følger kvittering på dette. Ikke vinterdekk. Kun det som står på bilen nå. Det er vel 4 stk forskjellige typer sommerdekk fra 19krigen.. :)

hehe. jeg forstår! Du mener 16 000,- er en god pris på denne?

Tror du jeg vil kunne ha denne hele vinteren uten at det kollapser??:P

Du legger jo ikke skjul på feil og mangler, men bare spør:)

Hva er det billigste man får kjøpt en tilnærmet lik bil? (Jeg tenkte å selge en god stund før eu-god, så greit å vite lite hvor mye jeg evt. vil tape på dette kjøpet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange spørsmål.. God pris? Den blir i hvertfall ikke solgt for noe mindre. 8) Planen var å bruke den i vinter selv uten astronomiske påkostninger, så da tror jeg vel at den går vinteren igjennom uten å ta kvelden. Til det siste svaret i tråden må jeg nok si at jeg ikke forstod ordstillingen helt. Senket prisen til det dobbelte? Regner med at du prøver å si at han burde lete etter bil i 30 000 kr klassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...