Gå til innhold

alt virker untatt lyden


 Share

Anbefalte innlegg

Har en BMW 530 d. Alt virker i bilen, men lyden i radioen kommer og går som den vil. Har koblet radioen ut av bilen, sjekket alle ledninge osv, men det var ingen forbedring av problemet. Displayet virker hele tiden, og en kan bytte kanal, men ingen lyd. TAKKER PÅ FORHÅND FOR SVAR :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt alt virker. Jeg vet ikke hvilke steroanlegg det er, men det er en skjerm med alt i et, det vil si stero, kjørekomputer, tv, navigasjon, diesel varmer osv. Sjermen står litt mot høyre. Det er en 1999 mod. Om det er bisness elle noe annet vet jeg ikke, men lyden er veldig bra når den kommer av og til. Kan legge til at jeg kan bytte radiokanaler, sette på kasett eller cd, og alt i displayet virker, untatt lyden. Har snakket med konen og hun sier at viskerene ikke virket en gang, men hun stoppet bilen og startet igjen så virket alt normalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Godt' å se at jeg ikke er alene om dette problemet..

Hos meg kommer og går det.. Kan virke i 3 uker i strekk, så plutselig kødder den seg 4-5 ganger på en dag... Det bare å stoppe bilen og ta ut nøkkelen(!), for så å starte igjen..

Har ikke sjekket hva det kan være, men jeg har skiftet fra Mk2 til Mk4 navi og 16:9 skjerm, men problemet var der fortsatt.. Så Navi-delen har ikke noe å si på dette vertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en tur til Bergen. lyden kom etter at jeg hadde kjørt noen mil, og så virket den resten av veien. Slik var det når jeg skulle tilbake også. Har fundert litt på om det kan være noen dårlge loddinger en eller annen plass, og at det blir kontakt når det blir litt varmgang. Det er en ting som er sikkert og det er at det er veldig irriterende :( . Viss noen finner ut av problemet hadde det vært veldig befriende :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...