Muztang289 Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Hei.. Fikk meg en ny E30 for ca en mnd siden, iløpet av denne tiden, har det startet å komme en liten vibrasjon i bilen, når jeg gir flatt jern i 1. gir og ørlitegrann i 2. gir. Forhørte meg litt rundt, bla. GS bildeler, de snakket om at det neppe var lageret, siden støyer også mer når man har høy fart, og det gjør det ikke for meg, men dem var ganske sikkre på at det var Hardy-koblingen.. Er det noen som har byttet Hardy'n, eller har erfaringer med hva som skjer om denne er gåen? Snakket med en fyr på jobben idag, han sa også at det kan være foringer bak som er gåene, for da vil understellet bli presset mot karosseriet under akselrasjon, og dette kan skape disse lydene.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men jeg slo hvertfall til å kjøpte et hjullager og Hardy'n, så får håpe og krysse fingra for at det er dette som er problemet.. Om noen har opplevd noe lignende, så håper jeg på et lite svar med evnt. hva det var, og hva som hjalp.. :)' Mvh.
Muztang289 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 41 år gammel e30 vil jeg også ha:D Ja, greit...! Noen som har peil..? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå