e46dud Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Hei alle sammen. Jeg har nettopp kjøpt meg ny BMW, 2006 mod 530dAT. Jeg sliter litt med at jeg får opp feilmelding på nivåreguleringen. Dette kommer når jeg starter motoren, uansett underlag, og etter 20-40 sekunder "stillestående" bil så får jeg opp "nivåregulering feilet". Da kan jeg stoppe motoren og starte igjen, og begynne å rulle framover så får jeg ikke opp feilmeldingen. Har noen tips angående dette problemet?
Bonden Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Reklamere der du har kjøpt bilen ? ,eller er det privatimport ?.
noekult Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Sjekk med Stenshagen eller lignende, for det kan bare være en kontaktfeil. Det er tilfellet med min bil og har hørt om ett tilfelle til. God nyhet er at hvis det kun er kontaktfeil så er det ikke et problem med nivåreguleringen direkte, dårlig nyhet er at den beskjeden vil dukke opp hver gang. Hva er det med BMW og nivåreguleringsfeil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå