thorbis Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 vingen selges på nytt grunnet useriøs kjøper som aldri henta pakka når den kom på posten! (andy2k ettelleranna). har en e30 m3 zender kopi vinge med liten flapp på. stått på vanlig e30, kun ligget i garasjen hos meg. pris:800,- bør helst hentes eller forskuddsbetales. pm eller sms/ring på 48076159 mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 bilde av vingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 dårlig md bilder enda. kan ta en tur ut i verkste i morra. ser ut som en helt vanlig m3 vinge med den lille justerbare flappen på. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 termostathus solgt. vingen og chippen ligger her enda. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 fikser du bilde av vinge? Mvh Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 lokketor trenger vel den chippen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 chippen ligger her den. bare og si ifra. bilde av vingen. er vinge av typen zender som har sitti på vanlig e30. justerbar flapp følger med. tenkte meg 800 for den da jeg ikke får brukt den og da er jeg 500 kroner billigere enn flere andre slike som ligger ute nå ser jeg. må hentes. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 høre om noen har mulighet hente for meg da. Er sikkert aldri i retning Fagernes? Har lånt bort førerkortet mitt i 6 mnd så tungvint komme seg nedover sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 hehe nei er ikke ofte dit gitt. lånt det bort ja. kjenner til saken. du får sende meg en pm når du vet noe mer da vettu. den ligger her enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 vingen er vel da solgt så vidt jeg skjønner. har chippen igjen. noen som trenger denne? er med sokkel osv for montasje rett inn i s38b36 hjernen. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå