bmwhans Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Nå er jeg dritt lei her. Har en del elektrisk feil på bilen. El vinduer virker ikke, lysa i bagasjerommet virker ikke. Plutselig kommer varsellyset for brekket og bremser på og slukker plutselig. Jeg dunka på dashbordet og da begynte airbaglampa å lyse og blinker hele tiden. Er lei hele bilen.. Men alle problemene kom så å si samtidig. Har kjøpt nytt batteri og dette hjalp ikke. Er det jordingsfeil eller et relê? Har sjekka sikringer og de er hele. Help! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Om du tar deg en tur til meg så skal jeg fikse den for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 hvordan? Veit du hva som er gæli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Ja, er litt av hvert som er galt. Men om du kommer hit skal jeg fikse det for deg, så slipper du å knote selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Hva er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 El. vinduer som ikke funker er defekt komfortrelè Lys i bagasjerom er mest sannsynlig ledningsbrudd Angående det med instrumentlysa, så er det helt sikkert dårlig kontakt der, grunnet at lampene lyser og plutselig slukker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Alle tinga som har skjedd skjedde akkurat samtidig da. Tviler på at jeg får defekt rele og ledningsbrudd samtidig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Vinduer som ikke fungerer kan å være grunnmodul.. Funker taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå