Random Hero Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Heisann. Jeg har en 523 e39 96 mod, med den store kjøre computeren. Har hatt litt problem med dette instrumentpanelet nå en stund. Turteller, bensinmåler og motorvarme måler fynker ikke. Speedo fynker. Har prøvd å "feilsøke" dette med å trykke på den knappen på panelet (ikke det at jeg har så sykt peiling på det da ) men da går alle målerne til tops å så til bunns igjen. Noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre? Er det noen forskjell på instrumentpanelene, siden jeg har stor kjøre computer? På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 BUMP Noen som vet om det går an å bruke samme instrumentpanel eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Hvis eg har forstått det rett har du bytta instrument panel, også virker det ikkje som det skal? Hvis dette er tilfellet tror eg du må kode det. I alle tilfeller ville eg spurt noen med carsoft e.l for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 har gitt opp i å prøve å fikse det gamle, som virker ganske fuckt. men det jeg lurer på er om jeg kan bytte til hvilket som helst instrumentpanel så lenge det er til E39. Selvom jeg har stor kjørecomputer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Det må nok stemme med dele nr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 ja satt å tenkte litt på det. håpte at jeg kunne putte inn et instrument panel, så lenge d bare var fra en e39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå