Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hatt det pågangsmotet der... :shock:

Så det blir et skikkelig får i ulveklær? 318i med M3-look?

Tror du jeg bygger M3 look?? Nope, dette blir full M3, kan dasjbord, varme apperat, div styring, bremse pumpe, dører, vinduer og noe småtteri som blir igjen fra 318 her.

Skrevet
Yngve: hva koster en slik karrossombygging til M3?

Regn med 20-30 bare for karoseri arbe, så må du lakke og styre en del, så går vel fort 50 lapper, om ikke du har noen kjempe kontakter.

Når bilen er fiks ferdig, godkjent med M3 motor, gir og bremser, skal den selges for hbo 380 000,-kr.

Da er det brukt 03 M3 deler som er godt ca 120 km, masse kvitteringer og fuldt service hefte.

Levrings klar forhåpentlig slutten av mai.

Skrevet

I dag har vi fått gjort kjempe mye. Begge bilene ble kjørt kl 11.30 kl 21 hadde begge ikke noe som helst drivlinje, og 318 er ferdig til å få alle M3 deler montert i morgen. Så blir det ekspert hjelp på å koble opp el gassen og sport knappen. :D

6tvngpk2lfrdzcjgukql.jpg

modhi1z6jq5jnbcbvrbg.jpg

uubmtcb38h9rf3xwpt3o.jpg

dic10tuj3zkdei9ws0s8.jpg

sj8s2vhgzouaqb7iax9w.jpg

btw8b6p2twieejo0gc8p.jpg

ajsi1r5k31gm1oxb7zeu.jpg

ek3uah0ngvk8hhx1b8vh.jpg

ob0ql890grvcl62kc9w8.jpg

upwveqrm93s66d8b6t5l.jpg

n1a3lw4sxfjuf1n9x40p.jpg

Skrevet

Fått deg mekaniker i skien nå ser jeg:)

Bytter du ikke billedningsnett? siden du får hjelp av stig til å koble elgass og sportknapp?

Blir artig å se denne ferdig:)

Skrevet
Fått deg mekaniker i skien nå ser jeg:)

Bytter du ikke billedningsnett? siden du får hjelp av stig til å koble elgass og sportknapp?

Blir artig å se denne ferdig:)

Takker for hyggelige tilbake meldinger.

Det er Stig å jeg som lager disse bilene sammen, da jeg ikke har noe løfte bukk og vi begge deler jo litt kunnskap på BMW. Så om vi skrur for 5 man kan jo diskuteres, men vi får det ta til.

Ja, bruker 318 el nett, men må ha mere ekspert hjelp på dette skal du se. Så skal sette den sammen, og da få litt hjelp, spes til sport knappen, da den går på kanbus.

Skrevet

Sånn det henger sammen ja:)

Kan jo se for meg at det er litt styr med canbus ja..

Har du sett noe på det engelske billedningsnettet da? Ser det vanskelig ut å få det greit til el? Lurer litt på et sånt prosjekt etterhvert.

Skrevet

Det går vel kansje å snu det oppned, men alt sitter inne i bilen på E46, så da må du sjøte mye og vet ikke om det går å sjøte canbus ledninger.

Men masse som kommer frem når vi er i gang. Skal du bruke 318 el må du bruke abs følere fra 318 feks, bytte til 1 sone klima vintil, bytte om brekkvirene, ha nye slanger til servoen (alle) lage fester til staget under bilen og div småtterier som jeg ikke husker i farta. Så mye mere arbeid, trenger flere andre deler og ikke minst mye knot en å bygge om E36.

Skrevet

Da er det kun el ting og fronten igjen. :D Må en tur til Malaga i bryllupp nå, men bånngass fra tirsdagen igjen, så denne blir nok ferdig en dag til uka. :D¨

aflofqlczrfrc2bsksry.jpg

z0gtr8w96j7rau8n7g2x.jpg

j6ya8e5sfol5qd77xkpg.jpg

vf9yovy8hmocj2wo83xw.jpg

oe909x962pb6lo40je76.jpg

bmhzskzdvvtpmv3589fg.jpg

ts3aoy15ip5ljilrsmmm.jpg

vstbq5it0upm6yd7f0u7.jpg

rceviqf1gxxhgvegouak.jpg

mqq2feocetlne5vj3558.jpg

Skrevet

Ja ligger ikke på latsiden her ser jeg. :) Ser bra ut. Synd vi har handlet familiebil her nå, ellers hadde jo M3'n vært fin å ha i sommer.

Tøffe biler. :D

Skrevet
Ja ligger ikke på latsiden her ser jeg. :) Ser bra ut. Synd vi har handlet familiebil her nå, ellers hadde jo M3'n vært fin å ha i sommer.

Tøffe biler. :D

Latsiden er ikke noe for oss nei, :wink: 12 timers dager og to glade karer, så går det unna. Men mye små ting som tar tid, og kan gjøres raskere og smartere på neste bil.

Ja, skulle nok venta litt med å kjøpe bil, men kommer minst en coupe til og muligens en sedan, kun med M3 front fanger, sort, takluke, stoff sport seter, senk og kule felger, til ca 300 +.

Skrevet
Det går vel kansje å snu det oppned, men alt sitter inne i bilen på E46, så da må du sjøte mye og vet ikke om det går å sjøte canbus ledninger.

Men masse som kommer frem når vi er i gang. Skal du bruke 318 el må du bruke abs følere fra 318 feks, bytte til 1 sone klima vintil, bytte om brekkvirene, ha nye slanger til servoen (alle) lage fester til staget under bilen og div småtterier som jeg ikke husker i farta. Så mye mere arbeid, trenger flere andre deler og ikke minst mye knot en å bygge om E36.

Er ikke noe problem å skjøte canbus ledninger... Har gjordt det mangen ganger.

Bra arbeid her :) Garasjen til Stig holder seg bra enda ser jeg :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...