Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

yngve er en gammal mann :P

Men har du runda 40? :P

Du får komme tilbake til "gamle" høyder med denne e30, feks som med 200sx'en, var det ikke da du brant opp 200+++ bakhjul på en sesong (2007 sesongen) ?

Da får denne e30en litt å gjøre hehe :)

Blir nok noen svarte merker på lakken da.

Sier som de andre: fint prosjekt å følge med på.

Skrevet
Skal si du jobber på :) Har du funnet ut av girkasse-innfestningen? Jeg har helt nye traverser til M3 E30 og M3 E36 3.2, som jeg ikke bruker om du trenger. De må moddes endel da...

Har ikke sett noe på det enda. Tror det blir å modde en M3 E46 travers. Takker for tilbudet, og hyler ut om jeg trenger dem.

Må jo stå på, skal det bli noe kjøring til sommeren. Skal til PeeBee og hente resten av delene mine i morgen. Så innom Vestby galv, og få litt gull på div i bakstillinga.

Håper på oppstart i løpet av helgen og at bilen ruller da. :D

Rakket.

Er ikke runda 40 heldig vis, det er noen få år til. Brukte nok enda flere dekk på E46 i fjord. Syns jeg fikk til å kjøre den greit da, så skulle nok ikke kvitta meg med den. Skal nok lage en sånn til 2012.

Så blir denne søndags bil, eller som ALLE sier, "du selger den sikkert snart, he he."

Det er ikke planen i allefall på lenge.

Blir sikkert noen dekk merker, men skal kun kjøre nye dekk, å da er det mye lettere å kjøre inn og ikke ta det lille siste av dekka.

Så kommer vel denne til å bruke noe mindere enn E46 M3en.

Skrevet
Blir jo nesten for fin under denne bilen, men da har den vært strøken hele veien en gang.

Du vet vel ikke om noen som driver med eloksering av deler i Molde/Ålesund-omegn?

Nei, dessverre. Kan du ikke sende det til Vestby da ?

Skrevet

Nja, blir litt i lengste laget det, tenkte jeg skulle hatt delene tilbake før bilen er ferdig lakket. Men fikk et tips om noe G.T.S (?) her oppe, men har ikke peiling på hva det er forkortning for :-k

Skrevet

Nå har jeg fått montert div deler. Men må ha fjær og demper, blir ikke plass med coilsovers og M5 knuter. Da må jeg bygge om hele feste og karrossen bak, og det gidder jeg ikke på en org M3 liksom.

ycep9ux5mh5hvar57ktl.jpg

93crfrufjzt2bptoj2f1.jpg

l185vkdpqrt17x5yxqvx.jpg

36so8baxjnxe9vzwf7ub.jpg

sonhi5l8roweg0jt1lgv.jpg

gzbjlquwi6srn3li8p9i.jpg

kw69ohm7km3qyxxj1h88.jpg

vf1en08w8my9i4ih5pup.jpg

pyol309hscalrash515z.jpg

bwhixhlues9kemejob47.jpg

9rfg788p3vdzfpkg9icg.jpg

d9w0825pg3518jccrpt8.jpg

y7i6muz73kxwp6bvh971.jpg

m3xlus26i0o6d627nfh4.jpg

gch29gbi0y7x5frg975p.jpg

mg0zadjxoil3qdxf7hsr.jpg

mxk770xktiu1bbgr2b81.jpg

ryk7zjl2fmzak6b3ypky.jpg

hb9zqq112bk9pnys1dyf.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...