boost Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 har eit problem at varmeaparat vifta går opp å ned blåser som fan å so går den heit ned på viftefarten.. uten at eg har stilt på den. nesten som den står i auto . men det gjør den ikkje.. hva kan dette være?
Tore Diesel Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 har eit problem at varmeaparat vifta går opp å ned blåser som fan å so går den heit ned på viftefarten.. uten at eg har stilt på den. nesten som den står i auto . men det gjør den ikkje.. hva kan dette være? Sluttsteget på klimaanlegget har tatt kveld.
boost Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 å det koster:)? vansklig jobb å byte lr?
Tore Diesel Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Mener den koster en plass mellom 500 og 800, husker ikke helt. Jobben tar vel omtrent en halvtimes tid tenker jeg. Denne tråden her kan nok være til hjelp: http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=119500
boost Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 takker:) bra forum må eg sei.. har hatt nokon problem med skylinen min å på nissanforumet hjelpe dei fan ikkje folk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå