Dekkbrenneren Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 har en tikkelyd på bimmeren... M50B25 175000km... Den kommer ved oppstart... så forsvinner den av og til rett etterpå. sånn 2 sek. Men så kommer den igjen, gjerne mens motoren er varm. sånn kommer og går... av og til lenge av og til korte stunder. Men nå er det blitt slik at den er der nesten hele tiden. Så jeg stod under panser og ga den noe turtall, så forsvant den, virker som når jeg gir den turall så forsinner den...? kan d ver oljepumpe? Takk for svar
Dekkbrenneren Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Ingen me noen goe forslag?
Dirty Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 dårlig oljetrykk? prøvd å bytte olja og filteret ?
Dekkbrenneren Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Ja, gjorde d nettopp nesten...
korny Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 du er sikker på det er en mekanisk lyd fra motor og ikke dyser? det første du skriver er symtomer på slitte løftetønner,
e46dud Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Hadde akkurat det samme på min tidligere bil. Viste seg å være for lite olje på motoren. Ifølge BMW skal olja på pinnen være litt i overkant av max-merket.
Dekkbrenneren Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 NJAA, vett nå isje hailt om de e dyser elle motoren... koss hørra forskjell? Menne ja, får vel ud å fylla på litt olja då... Men e så jala rart, sånn så idagmorres... Helt kald, ingen lyd... Men når jeg skulle hjem fra jobb... Fina vere, nesten 20 grader... då tikktan... Hmmm... Satsa på QMI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå