Gå til innhold

Skifte ventilløfterne, pris osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å skifte ventilløfterne på bilen min (16 stk), og lurer på om noen her vet ca. pris for å få gjort det på verksted? tenker da på pris på selve arbeidet.

E36 318is

Eller er det noen i Rogaland som har mulighet til å skifte løfterne for meg? Betaler selvfølgelig :)

Skrevet

Er M42 ja. Tikking er grunnen til at jeg skal skifte. Er jo ikke 100% sikker på at feilen ligger i ventilløfterne, men mye som tyder på det.

Skrevet

Vil tippe at et verksted estimerer 3-4 timer til denne jobben. Må også huske på at du trenger div pakninger ved denne jobben som koster penger og registeret er vel kjent for å være sånn passe på disse, så kanskje nye kjeder, skinner og strammer mens de driver på?

Skrevet

Og løfterne koster vel også noen kroner stk?

Mener det var rundt 6-7000,- for kun løftere når jeg sjekket opp til en m50b20.., her er det da snakk om 24stk. Men var vel ca 250kr per løfter..?

Skrevet

Jeg har også en lei tikkelyd i min m42, men den forsvinner helt når motoren blir driftsvarm.. etter du har skiftet dette, gidder du å gi meg en tilbakemld om hva du byttet, og om det ble tikkefritt?

Skrevet
Jeg har også en lei tikkelyd i min m42, men den forsvinner helt når motoren blir driftsvarm.. etter du har skiftet dette, gidder du å gi meg en tilbakemld om hva du byttet, og om det ble tikkefritt?

Det skal jeg! Kommer til å oppdatere denne tråden når jeg har skiftet ventilløfterne. Håper det blir neste helg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...