Gjest Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Merket i det siste at 530n drakk litt mer vann enn normalt. Til slutt begynte det å renne rett ut. Tok av dekselet under motoren for å se om jeg kunne se hvor lekkasjen er, men det er veldig trangt under der og jeg klarer ikke å se tydelig hvor det renner ut. Om vannpumpen er defekt, kan vannet da renne rett ut, eller er det mer sannsynlig at dette er en defekt slange? Har også problem med at servoen slår seg ut om det har noen sammenheng. Mvh Stig
Tore Diesel Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Klarer du å se om det lekker ut i forbindelse med ekspansjonstank? Evt.sprekk i denne?
Simpel Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Kjølesystemet har sprekt 2 ganger på mine biler. Begge gangene har slangen røket akkurat i overgangen til rør, ved slangeklemmen. Bare et tips
Gjest Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Tror ikke det er fra ekspansjonstanken nei, det kommer ut i forkant av motorblokka - ikke FRA motorblokka, men i det området.. Hmm
Simpel Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Er ikke helt sikker på anatomien i disse motorene, men har de et termostathus som kan sprekke?
Simpel Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Det forklarer jo saken Byttet du den selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå