TorErling Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Heisann Kommer en slags durelyd og bilen begynner å riste, visst jeg ligger en stund i høyere hastigheter.. 80+ i femte gir, visst jeg girer ned til fjerde gir så forsvinner det.. Motoren får også ugjevn gange etter på. Turtelleren er stabil, men bilen rister mye på tomgang, men det gir seg etterhvert..og da forsvinner duringen/ristingen ... før det begynner igjen .. Akkurat som at bilen går inn en slags modus plutslig... Noen som har vært borti dette? gjelder e34 540i automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Jeg hadde vel ikke et helt likt problem, men når jeg passerte 90 km/t så begynte e34'en og riste. Jeg trodde det var noe i veien med hele forstillingen, men det visste seg at E18 motorsportsenter som monterte på de nye felga med dekk hadde tatt av chimsa og ikke ettermontert dem. Var selvfølgelig en sånn østeuropeer som sto og skudde på dekkene.. Var vel ikke stort til hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 kk.. Tror ikke det har så mye med understell og dekk å gjøre, har vært borti både slitte understellsdeler, og manglende lodd og senter ringer.. men denne ristingen er ikke på samme måte, pluss det kommer en dure lyd... og med tanke på at den forsvinner når jeg hiver den i fjerde gir, så tenker jeg det må være noe i rettning motor/gir/ drivverk.. men hva kan kan det være? gåend lamda? falsk luft? slitt diff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 har en kamerat som hadde lignende problemer. det også var med en e34, husker jeg rett så var det bare en liten bagatell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 bumper denne litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Det er akkurat som at den nøkker litt og.. litt som at motoren fjusker i femte gir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå