SpantoX Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Når jeg prøver og trykke på "check" på kjørecomputeren i min 318 så lyser det bare orange i sånn ca. 2 sekunder også slår hele kjørecomputeren seg av. Noen som vet hva dette kan skyldes, eller skal det være sånn? Har sett mange som det står check kontrol OK når vist alt er som det skal være!
SpantoX Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 ingen som vet hva dette kan skyldes?
Kai-P. Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Det betyr at du ikke har check control på bilen din, modulen til den sitter eventuelt bak hanskerommet, er sånn hos meg også, har den største kjørecomputeren.
Highway61 Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Det kan bety to ting, enten har du ikke CC-modul som nevnt over, eller så er CC deaktivert på kjørecomputeren. Ikke spør meg hvordan man aktiverer den, siden jeg sliter med det samme problemet Bortsett fra at min skrur seg ikke av. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=129060&highlight=
SpantoX Skrevet September 19, 2009 Forfatter Skrevet September 19, 2009 aha, det forklarer en del ja. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå