Disaster Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Noen som har tips om hvilke tennplugger som passer best Alle svar og erfaringer mottas med takk
Simpel Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Hallo du! Har det ikke helt i hodet, men du kan gå på fx GS bildeler, taste inn registreringsnummer og så gå inn på service/slitedeler. Kommer opp de som passer fra NKG og og Bosch. For M50B25 er det NKG BKR6EK, vet ikke helt med M52B20.
Disaster Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Hallo du!Har det ikke helt i hodet, men du kan gå på fx GS bildeler, taste inn registreringsnummer og så gå inn på service/slitedeler. Kommer opp de som passer fra NKG og og Bosch. For M50B25 er det NKG BKR6EK, vet ikke helt med M52B20. Takker for svar men kanskje jeg formulerte meg litt dårlig, jeg mente alternative tennplugger i forhold til de orginale. Kanskje med to eller fire elektroder pr plugg. Noen som har erfaringer rundt dette
jensemann23 Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 hvorfor skal du ha det? Null effekt, kjøp originale plugger hvis du ikke skal ha turbo da..
Disaster Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 hvorfor skal du ha det? Null effekt, kjøp originale plugger hvis du ikke skal ha turbo da.. Takker for det Jensemann23 Da blir det originale plugger
Simpel Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Hvis ikke du vil eksperiementere med Pulsestar pulse plugs. Men virker som disse stort sett er penger i dass, jfr tråder du kan finne hvis du søker på pulse plugs.
Disaster Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Hvis ikke du vil eksperiementere med Pulsestar pulse plugs. Men virker som disse stort sett er penger i dass, jfr tråder du kan finne hvis du søker på pulse plugs. Nei jeg gidder ikke hive penger i dass går for de originale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå