oxygaxe Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Vurderer å selge min 77mod e21. Bilen er en del ombygd. Litt om selveste utganspunktet. Bilen er en orginal 77mod 316, bilen ble godkjent ombygd til 86mod 323 motor og større bremser, godkjent registrert med kun 2 bøttestoler. Dette er godkjent ombygd i sverige og står i registreringspapirene trafikkstyrelsen i sverige. Bilen er etter dette ombygd igjen, nå med m30b28 fra en tidlig 5serie, er koplet opp NOS i bilen, men mangler en ventil eller hva det var for å få flasken koplet til. Bilen har e30 bakstilling pga e21 er vel ikke av sterkeste sort. Bilen ble importert i mai 09 og mva er betalt, så da gjenstår det bare å betale 3000 og noe for som er engangsavgift for veteran. er det spørsmål så bare luft. Bilen vurderes solgt da jeg pr nå ikke føler energien til å starte med dette. det jeg vet av rust er under førersete, og bagasjerom ved innerskjermene , men tror ikke dette er noe problem å sveise opp. Bilder: Så seriøse bud vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Har du nå prisantydning/minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 At den er godkjent i Sverige gjør vel ikke at den automatisk blir godkjent i Norge? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Prisantydning er rund 30 000, men alt blir vurdert. Når det gjelder godkjenning i sverige så tror jeg nok du må søke i norge om tilsvarende godkjenning. Men nå holder jo en gruppe mennesker i norge på med kursing og div i england og sverige får å få kunnskap om ombygging og godkjenning av hjemmesnekrede prosjekter. I mitt tilfelle var planen å få bilen i såpass orginal stand som mulig, men siden bilen er litt ombygd i form av ventilering i bakskjermer samt uorginal motor, mistet jeg motet litt.. barn, hus og jobb er jo hovedprioritet Bytte i annen bil med skilter i samme prisklasse kan også være alternativ. Helst bmw da Dokumentert turbomotorbygg til e30 er også alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 må bumpe denne litt ingen som vil ha seg vinterprosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg