1and0nly Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Har tenkt å kjøpe fullt eksosannlegg(scorpion) til min 320 E36. Vill scorpion manifolden til e36 M3 passe på min 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Hvis jeg ikke tar feil har vel E36 m3 en annen flens inn mot toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Det bildet her treffer vel ikke helt.. Men usikker på om det er flere deler oppover mot toppen, eller om det er én del det man ser, samt resten av veien opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1and0nly Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 hehe, litt feil bilde ja. manifold delen går fra motoren og til der bildet viser. Noen som har prøvd og vet om det passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Joa.., men så et bilde til.. Manifolden ser ut til å være en lang del, og de to rørene du ser på bildet er med i den delen.., noe som gjør at det kommer et stykke lenger under bilen enn det m50/m52 manifolden gjør?? Men tenkte du å ha m3 eksos hele veien? Eller orginal/scorpion potte fra manifolden og ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1and0nly Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Har funne et helt eksosannlegg fra scorpion til M3 førr en billig penge så ville ha d på min 320.. Eneste som kan bli problem er passformen fra manifolden til motoren. Resten av eksosen har samme form uansett modell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå