Eksos Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Som topic sier, vil jeg få liv i min motor med en 320 hjerne? Naturligvis må jeg prøve med en som har samme tenningssystemet og lignende, og har ikke planer om å kjøre noe med denne hjerna.. (vil tro blandingsforhold osv. blir feil) Problemet mitt er bare at jeg har mista gnisten på bilen min etter kjøring med dårlig motorjording, og tenker nå på å teste med forskjellige deler for å finne ut hva som er kaputt..
OverKill Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Som topic sier, vil jeg få liv i min motor med en 320 hjerne? Naturligvis må jeg prøve med en som har samme tenningssystemet og lignende, og har ikke planer om å kjøre noe med denne hjerna.. (vil tro blandingsforhold osv. blir feil)Problemet mitt er bare at jeg har mista gnisten på bilen min etter kjøring med dårlig motorjording, og tenker nå på å teste med forskjellige deler for å finne ut hva som er kaputt.. Jeg har gjort det du spør om flere ganger, på en 1988 325i E30
Eksos Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Og det funker med andre ord? Har en 320 hjerne jeg kan teste med, verre å få tak i en 325 hjerne..
OverKill Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Og det funker med andre ord? Har en 320 hjerne jeg kan teste med, verre å få tak i en 325 hjerne.. Det går ja, men den kommer ikke til å være like sprek bare...
Eksos Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Om den er sprek eller ei spiller ingen trille, skal bare sjekke om det er pga. hjerna at bilen ikke har gnist, så får jeg heller kjøpe meg en 325 hjerne om dette viser seg å vere feilen Takk for hjelpa
OverKill Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Om den er sprek eller ei spiller ingen trille, skal bare sjekke om det er pga. hjerna at bilen ikke har gnist, så får jeg heller kjøpe meg en 325 hjerne om dette viser seg å vere feilen Takk for hjelpa Bare hyggelig ! Mener jeg skal ha en 325i hjerne med trimchip i liggende hvis du skulle trenge ny, er til facelift E30 altså 9/1987 og nyere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå