mEhE Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 noen som har skåla\lokket på drivakselen som kobles til diffen? den som beskytter kulelagre.den har falt av under flytting å kan ikke finne den igjen. haster veldig da bakstillinga er snart klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 tror aldri jeg har vært borti et mer aktivt forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 har en e30 318 stående for demontering nå da;p spørs bare om det passer ditt? hvis det bare er snakk om deksel:p men er ikke helt sikker på hviken del du mener på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 akslene på 318 vil jeg tro er mindre.. deksel\lokk\skåla er hvor den rød pila viser.fant ikke bilde med riktig vinkel men er på baksiden av der pila viser.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 noen som har og forstår hva jeg spør etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå