cin Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Kjørte min e34 520 ein tur ista, så kjørte eg på ein grusvei me noken hull i. Etter dette så er det kommt ein donke lyd når eg svinger til venstre, ganske høg lyd. Noken så veit ka det er? Dyrt å få fikset? Takker får svar
kje Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Jekk opp bilen slik at forhjulene står i lufta og røsk hardt i dekket frem og tilbake. Da vil du mest sansynlig høre lyden og forhåpentligvis lokalisere den. Er nok en foring i forstillingen. Enten i støttestag eller parallellstag kan æ tenke mæ. Dette finner du helt sikkert ut av
cin Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Ja, tenker att det kunne verre noke sånn ja. Er dette kostbare greier å få fikset eller? Vanskli og gjer det sjøl?
kje Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Det tør æ ikke svare på. Er ei stund sida æ gjorde det sjøl, men de fleste foringene skal være kurrante å skifte, men noen gloser må du påregne. Prøvde mæ på parallellstaget ei gang, men måtte gi opp. Gikk ikke av med spett og slegge Bruk varme hvis det sitter, skal hjelpe en del. Finn ut av hvor ulydene kommer fra, deretter kan du sjekke prisene på GS (fine bilder, lett å finne del) og Koed.
Rotax8 Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 du har nok noen gående foringer. hadde samme feiln på min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå