Michaelp Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Har litt problemer med min e23 745i. Startmotoren snurrer, den får bensin og gnist, men det er ikke tegn til antenning! Dette skjedde etter at jeg hadde skrudd opp dekselet på rattstangen og løsnet på instrumentpanelet med speedometer osv. Det burde nevnes at bilen har en del problemer med det småelektriske =p
Michaelp Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Hvordan fungerer starsperra på E23? Har grunn til å tro at denne kan ha noe med saken å gjøre
Rovderacing Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 på min 745 ville ikkje fyre når instrumentpanelet va fråkobla, så kansje du kan sjekke at alle kontaktene står skikkelig i intrumenet?
GeirAndre Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 satt på dekselet under rattet med styreenheten?
Michaelp Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Skal sjekke Men du vet ikke om en enkel måte å få det ut på? Rattet er jo i veien =p
Michaelp Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Har ikke det Geir =p Derfor jeg lurer på om det kan være startsperra, men den gikk etter jeg hadde skrudd opp da, stoppa etter en halvtime elns
GeirAndre Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 må ha satt på kontakta til den styreenheten hvis du skal få starta bilen:) men sier du at du fikk starta bilen også stoppa den??! det er litt værre:S første du kan se etter da er iallefall kontaktene til turtall og svinghjulsensor, sitter helt ved torpedoen på innsuget, så de ikke har løsnet litt f.eks.
Michaelp Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Skrudde på dekselet under rattet og rigla litt på kontaktene på speedometer osv. Null forskjell, men jeg har funnet ut at sikring nummer 12 går hver gang jeg skrur på tenningen, vet ikke om den gjorde det før stoppen. Ifølge en manual på E23 hører denne til Active Check Control, On-Board Computer, Radio og Warning indicators. Så litt på skjemaet til kjørecomputeren og det så ut som startsperra gikk til sikring 12
Morty999 Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 er kjørekomp død starter ikke motoren..
H_Vatn Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 er kjørekomp død starter ikke motoren.. kjørekomputeren min er død men motoren starter;)
Morty999 Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 tar du ut hjernen så stopper den nok men du har jo ralla mye mekk med bilen din da så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå