MPålwer Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Når jeg starter og kjører bilen så nøkker og napper den en del,de første meterne er den ganske ille,nesten så den kan stoppe opp. Men når jeg kommer ut på hovedveien og kommer opp i fartsgrensa og ligger der så kjenner jeg at den nøkker en del i bilen. Men dette blir mindre jo lenger jeg kjører. Virker også som den er værre når været er dårlig. Har jeg kjørt en stund og stopper litt og når jeg starter igjen er den veldig mye bedre enn når jeg starter om morran. Noen som har noen ideer eller har opplevd det samme? Bilen er en e30m3.
aottesen Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Dårlig dyse? Fukt i fordeler? Jeg kjenner det på min også, SPESIELT nå som det er grumsevær ute. Hadde hele motoren fra hverandre i sommer, så trodde jeg skulle være kvitt dette nå - men vi skifta ikke dyser eller fordeler..
MPålwer Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Har nå bytta pluggledninger,plugger,tatt av fordleren og gjort rein den,bytta dyser. Men nøkker og napper enda. Så ønsker flere forslag. Noen som veit løsningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå