sladjan Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Har siden jeg kjøpte bilen hatt noe tull med alarmen, har skjedd opp mot 10ganger på 10måneder ca. Den slår seg på av seg selv og slår seg av igjen også liksom. Når jeg da kommer og åpner bilen med fjerstyrte defa nøkkelen så piper det 4-5ganger. Hva kan det være? Låsen på tanklokket funker ikke, den er treg ut men går lett inn når jeg drar den ut. Noen som har opplevd noe lignende ?
E30-328 Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Jeg har vært borte i at de tuller hvis du har dårlig batteri!!!
sladjan Skrevet September 12, 2009 Forfatter Skrevet September 12, 2009 Jeg har vært borte i at de tuller hvis du har dårlig batteri!!! Batterie mitt er jo helt nytt og dyrt batteri. Aldri hatt problem med batterie eller strømmen generelt på bilen. men noen innspill på hva jeg bør se etter, sjekke?
jensemann23 Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 samme på min. når den "blipper" 5 ganger er det for å fortelle deg at den resetter seg etter å ha blitt utløst. kan være en dørbryter som er dårlig eller panserlåsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå