Mads_B Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Har noen interiør deler til grått skinn liggende som jeg gjerne vil bli kvitt, selger alt utenom stolene og sitteputen samt rygg bak. Delene kommer fra en 535 En liten liste: - Alle 4 dørtrekk - Midtkonsoll - B-stolper - Hanskerom - Speedo - Ratt Sikkert endel jeg ikke kommer på i farten, men skal få fylt ut listen imorgen. Alt blir solgt til en rimelig penge ettersom jeg nå er lei av å ha dette liggende. Er i Ok stand, verken mer eller mindre. Ser helst at dette hentes, jeg kan nås på tlf: 95800196 Bilder kommer iløpet av morgendagen.
Mads_B Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Ratte er i grei stand. skal få ordnet bilder til imorgen
Andusy Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 har du bilde av speedo, hvor mye skal du ha for det?
Mads_B Skrevet September 12, 2009 Forfatter Skrevet September 12, 2009 Må bare beklage, men jeg har ikke fått tatt noen bilder idag, ordnes i morgen Speedoen kan du få for 200,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå