Christer Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Må gjøre som andre og legge ut bilen sin.. er jo morro. Litt om bilen: 96 320 45000km på tellern!!! med service hefte og div bekreftende papirer på dette. Full rieger infinity Facelift grill M speil Fk coilovers skrudd nesten i bunn( i bunn så ligger traversen i bakken) Hartge kopier 9x18 bak og 8,5x18 foran Scorpion eksos med rustfrie grenrør Led baklykter,sideblink og hella ae foran. Svart skinn m3 Innstegslister Mlister rundt om sort taktrekk +++++ har jo mye planer og div deler er innkjøpt så blir ikke stille i vinter heller ikke bry dere om bulkene på panseret det skal rettes opp i fort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 45k km på en 96´var ikke mye nei! Er ikke bilen registrert, eller har du bare tatt av skiltene? Edit: Og, jeg ser det står "32x" i signaturen din. Du skal vel ikke bytte motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 er ikke reg nei.. må få den eu godkjent først.. den hadde gått 34k når jeg kjøpte den.. da var den helt orginal. det var som å kjøre helt ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Aha. Det er langt mellom eksemplarene av e36 med så lav km her til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 ja er det.. derfor det er fin bil å bygge på.. blir gøy å se hvor langt jeg kan strekke strikken med motoren før noe sier pang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Wow, tøft at den har gått så kort! Men jeg likte ikke helt lyktene foran, heller ikke det faktum at alt er sølvfarget. Personlig liker jeg bedre når nyrene er krom eller sorte, og når dørhåndtakene og rubstrip'ene på støtfangere og dører er sorte. Men hvis du har oppnådd det du ville og er fornøyd med bilen er jeg tilfreds med det! Ta godt vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 er faktisk enig i at det ikke er så bra ut på bilder.. men ser mye bedre ut irl:) felgene har nå fått sort senter så ser litt bedre ut Ja bilen har vært i mitt eie siden den kom til norge for 3 år siden, og har blitt på kostet vannvittige summer så den har det så godt den kan ha det:) Noen bilder til fra da den ble bygd opp igjen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Jeg er egentlig ikke noen fan av Riegerstyling, men det var ikke så verst på din. Mye tror jeg ligger i de lakkerte listene, som gir bedre helhet sammen med en stor vinge og dype skjørt. Eneste jeg ikke likte, var jallalyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 er org hella så er da ikke jalla.. men om du ikke liker de så er vel det noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Bimmers og Hella går ikke christer ingen som har skjørt at Hella er det finneste, og ikke minst dyreste hehe men studerte litt. tror det hadde vært rått med svarte bakgrunn på lyktene. skikkelig badboy da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 javell kim, nei husker du sa det:P har faktisk tenkt tanken veldig selv.. hvertfall nå med sort senter påhjula.. minuset er at da må jeg bytte alle lykta ja trur det kunne blitt badboy Edit: trur jeg må spare opp til ett sett med sorte og handle det.. tør ikke selge de jeg har i tillfelle jeg ombestemmer meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Hehe, synes bare de originale lyktene er penere. Men det er det som er bra med at vi har forskjellige meninger. Blir litt variasjon av det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 jau er sant det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 hella ja... hehe... bare si ifra hvis vi skal ta en shoot christer... jeg er mere enn klar med kamera og stativ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 jeg inthe og kim skal starte klubb. lord of the hella rings ja sondre er bare stikke huet ned en dag.. må bare bli ferdig med lakk-felg-prosjektet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå