Kvilt Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 1994 mod BMW cabriolet, 318i. km:165 000 farge: svart antall eiere: 3 Bilen er veldig pen og velholdt. Har vært veldig nøye med at bilen har blitt vasket hver uke! Interiøret er av stoff, men bærer ikke noe preg av alderen. Bilen er damekjørt det siste ett og halvt året og om vinteren har den koset seg i garage, noe som viser på hvor mange km den har lagt bak seg. Tideligere eiere har vært eldre menn. Det følger med service- hefte som har blitt fulgt. I sommer har jeg skiftet alt av væske på bilen, plugger,pluggledninger og olje/bensinfilter. var også og skiftet slite-deler som styrearmer på begge sider og fjerbeinslageret på høyre framside! vinterdekkene som følger med er kunn brukt fra oslo til tr.heim da jeg var og hentet bilen. tok firehjulskontroll på bilen da den ble senket. Har også lakkert framfanger og bakfanger i samme farge som bilen. Har ikke hatt noen store problem med taket på bilen annet enn at den må null-stilles en gang i blant, noe som tar 2 min. Har kostet på bilen: - Riviera Vertini S felger, 225/35/19". ny pris 15150 kr har stått på bilen i 3 mnd. - Dekk til felgene, ny pris 6000 rullet i 3 mnd. - LED- baklykter, ny pris 4 150 kr. kjøpt sommer 08 - Angeleyes framlykter (svart). ny pris 2 500 kr. kjøpt sommer 08 - FK justerbart high sport senksett, ny pris 8000 kr stått på bilen i 2 mnd. senker 80mm - Ny bakrute da min sprakk. ny pris 3750 kr - Effektanlegg med DTM- endestuss. Gir bilen en nydelig lyd - Momo girspake - Pioneer mp3 spiller med kabler til sterio. - El. M3- speil, lakkert svart! - Lyktesenkere, lakkert svart mangler tåkelys pga mine sprakk og ikke motatt de jeg har bestilt. kom med bud, kan også vurdere innbytte! hvis det er noen spørsmål så er det bare og sende mail til kvilt@vktv.no eller ta kontakt på tlf 97726749. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Står ikke årsmodell i annonsen din, men antar at det er den i signaturen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Bytte med mellomlegg fra deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Beklager sent svar. Hadde helt glemt at annonsen lå ut enda. Bilen står nå inne for vinterlagring. Men er vinterdekk på, så den er fult kjørbar. Den er fortsatt til salgs ja:) Holder til i Verdal, Nord-Trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 MeSs: Det blir nok litt for mye i mellomlegg, men ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Denne skulle jeg hatt. Men økonomien er ikke enig desverre men lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 takk for det Blir foresten bestilt m-tech til bilen nå. Fikk et bra tilbud, så kunne ikke si nei. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Det kommer nok til å bli meget bra på denne cab,en Legg ut bilder når det er montert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Hva er pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Hun hadde sett for seg en pris rundt 85k. Men det kan sikkert diskuteres hvis noen er interesserte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg