Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på leit etter dekk til bilen min..

må ha 285 lr 275 /25 /20

10" felg:)

so eg lurer på om nokon har eit bra firma eg kan reise på..

vil ikkje ha nokon skade på felger ++ :)

Skrevet

dekkspesialisten på bøle i skien.

dekkspesialisten i porsgrunn de burde du ikke reise til, sist jeg var der fikk jeg noen skam skjeve felger der. å en annen gang jeg var der fikk jeg dekk med MYE høydekast, kansje bare jeg som har vært uheldig. ikke vet jeg .

værkstede til bjørn moen på herre i bamble de selger dekk ;)

også som sofaKingFresh sier jonsDEKKogFELG har ikke hørt noe galt om de

Skrevet

hold deg unna dekkman i drammen, spesielt med 20 " dekk, regn me då få ripete felg, de klart eå ripe opp min bbs rs felg i 16" som de la på 225-55-16 dekk på :roll:

Skrevet
http://www.jonsdekkogfelg.no/

Vanvittig grei fyr, kjøpte dekk til noen felger som ikke visste seg å passe bilen min, disse dekka fikk jeg bytta i noen gateslicks 3 mnd senere, som han skaffa på en dag (toyo r888). Veldig bra service! :P

fekk svar ifra han... sa eg ville ha noen dekk til rundt 3500kr pr stk men etter det fekk eg ikkje svar meir.!! hmmm

Skrevet

Vanvittig grei fyr, kjøpte dekk til noen felger som ikke visste seg å passe bilen min, disse dekka fikk jeg bytta i noen gateslicks 3 mnd senere, som han skaffa på en dag (toyo r888). Veldig bra service! :P

fekk svar ifra han... sa eg ville ha noen dekk til rundt 3500kr pr stk men etter det fekk eg ikkje svar meir.!! hmmm

3500 pr stk? tullete da mann :)

Ta deg ett søk på www.dekkonline.com

anbefaller 285/25-20 Vredestein ultrac sessanta. Der koster de ca 2400 pr stk

Skrevet

Syns det er dårlig utvalg i slike nettsjapper jeg. Nesten umulig å finne gode og litt smale dekk med 30-35 profil i 17" :S

Har 9" og 10x17. Tenkte å kjøre 215-35 og 235-35/17"

Muligens 30 profil.. litt usikker enda. Noen som har noen tips? :)

Skrevet

ja eg veit dekkonline har dekk:)

men fekk pris på 400kr pr dekk.. å mangen vil ikkje legge om pga dei er ikkje kjøpt av dei:(..

3500 pr stk? tullete da mann :)

Ta deg ett søk på www.dekkonline.com

anbefaller 285/25-20 Vredestein ultrac sessanta. Der koster de ca 2400 pr stk

• 1 year later...
Skrevet

han på jon på jons dekk og felg er super fjern i hode, sjikanerer bmw osv og gir dårlige priser, skal du ha et dyrt dekk så må han bestille og da prater han drit om det dekket du skal ha uansett om det er conti eller michelin når han ikke har det på lager, anbefaler ofte minerwa og slike bråta dekk for det tjener han kroner på.. dekkspesialisten der får du det du betaler for, skal du ha det billigste av det billige så er ikke annet å vente enn at man får litt høydekast og skeive felger, jeg kjøper alltid bra merker får super gode priser og de ordner alltid opp, er fornøyd med dekkspesialisten, daglig leder på bøleveien gjør kun det han får beskjed om av sine sjefer i porsgrunn

Skrevet
...han på jon på jons dekk og felg er super fjern i hode, sjikanerer bmw osv og gir dårlige priser...

Flere ganger jeg har vært der ute for å ta av dekk, eller avbalansere, og det har han gjort gratis.

I tillegg er de utrolig flinke med å legge på dekk med strekk.

Men har forsåvidt ikke hatt noe problemer med noen av dekkforhandlere, bortsett fra at de er satans dyre alle sammen :) Kjøper mine dekk på dekkonline istede..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...