NSR Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 Har jeg vert deg så hadde jeg løpt til posten å sendt dette for 300+frakt Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg! Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for.
hylle Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Bmwkizn, På tide å roe deg ned noen hakk? DU skriver i alle salgsannonsene, både biler selges, felger og dekk og her på delesalget... DU maser om ALT, pruter på ALT, Og nå skal du bestemme pris??? fy faen.
bmwkizn Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Bmwkizn, På tide å roe deg ned noen hakk?DU skriver i alle salgsannonsene, både biler selges, felger og dekk og her på delesalget... DU maser om ALT, pruter på ALT, Og nå skal du bestemme pris??? fy faen. Du har vel ingenting med hva jeg skriver inn på! har faktisk både kjøpt og solgt MASSE deler her inne. Så slutt å bland deg frøken Og til trådstarter. Sorry O.T. Var absolutt ikke meningen og ødelegge salgstråden din.
hardrocxsludge Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 unnskyld OT men sånne ratt uten airbag som ser nye ut i eske går jo for 1800 kroner !de er STRØKNE . Så jeg ville også solgt det for 300 kr + frakt, da omtrekking på dette nesten kommer til å koste mer enn nytt ratt . Men lykke til med salget : - ) ser ikke noe galt i å prute jeg ? alle som har kjøpt deler av meg har prutet, har faktisk ikke møtt på EN eneste som har godtatt prisen , så er jo ikke rart folk prøver seg . får man samma rattet med airbag forresten ? eller blir midtputen noe større da ? lykke til med salget Joakim
Disaster Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Rattata.... Med litt fingerferdighet er ikke rattet så vanskelig å trekke om selv, regn med ca 200 - 250 i materialer og ca. 3 timers jobb så har du et tilnærmet nytt ratt God Jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå