Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hev på noe eibach senkfjær for 4 dager siden. La merke idag at den ene siden bak er 1 cm høyere enn den andre siden. Kunne ikke se at det var noe brukket fjær! Hva annet kan dette skyldes??

Skrevet

Hmm...dette gjelder visst både foran og bak. venstre side er ca 1 cm høyere en høyre siden. Målte fra senter av felgen rett opp til kanten av skjermen...

Skjønner ingenting. Noen som kan hjelpe meg litt her??

Skrevet

jeg har samme problemet på min e36. men det er justerbart, den er ca 25mm lavere på høyre side bak, enda den står på det høyeste, og på venstre side står den nesten på det laveste:S

Skrevet

Har forsket litt mer og problemet foran var at jeg hadde satt den inn feil. Dette er nå rettet og er ok!

Verre er det me bak. heiste traversen ned og demonterte demperen for å komme til. Har fått sjekket fjærene og de er helt fine.

Kor søren ligger feilen?? Hva annet kan påvirke høyden??

Skrevet

jeg hadde en E30 en gang i tiden hvor ene siden var høyere enn den andre..jeg fant aldri direkte ut hva årsaken til dette var,men tilslutt datt bærearmen bak ned i asfalten..den var rustet i sveisen/festet eller noe..å jeg har tenkt på at dette kan ha hatt noe med at bilen var noe lavere på den siden..

Skrevet

var slik hos meg og på den ene e36en.

da var de att den ene demperen hadde gått så var bare å skifte den :) men her var de snakk om mer en ein centimeter. men kan vere same feilen.

Skrevet

Oppdatering.

Har fått tilsendt en ny fjær og prøvd den ut på begge side uten forskjell. venstre siden er ca 1 cm høyere. Kan me 100% utelokke fjærene nå.

For litt siden bytte jeg ut knirkeforingen på venstre side, byttet oxo foringen på stagen som går videre fra knirkeforingen og eg løsnet bærarmen for å gjøre jobben lettere.

Kan noe av disse 3 tingene har gjort at jeg har fått feil høyde??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...