Bjarte87 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Hei:-) Eg er på leit etter ein plass og kunne jobbe med bilen/bilene mine i vinter. Og er ikkje mye enkelt og finne sånt for tiden, og evt blir fort dyrt for 1 person aleine.. Så om noen veit om noe, eller har og trenger ein person til og betale leige, er eg veldi int:-) Er biloppretter, med erfaring med bil i 8 år, lakkerer, har enormt mye verktøy og kjekt utstyr til bilbygging Mvh Bjarte åberge:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 kan slå meg ilag me deg e på utkikk selv ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Tror vi skal leie ut en ganske stor garasje på jobb hos oss, er plass til noen biler der. 4biler kansje(men da med god plass rundt bilene) Kan ta og gi dere en tilbakemelding på mandag hva de skal ha osv. Er i hardangervegen 72. 3min fra nesttun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Oki:-) Høres fint ut, bare send pm eller skriv her når du veit meir:-) Er ikkje mange lokaler ute på markedet hvertfall! Leitet i eit år ca no:-( Og ja bare flott om samlet ein gjeng og leigt, leiter no på finn 2-3 ganger i uken, så er oppdatert der hvertfall:-) Er 2 kolegaer som også er int.. Men viktigste er jo seg self;-) Hehe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Fortsatt på leit:-) Kan godt slå sammen ein gjeng om me finner eit ok lokale:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Bump.. Eller noko:-) Ingen som har anelse om noko? Begynner å bli kalt ute, og begynner haste med lokale:-) Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Ser dorlig ut med lokaler her i bergen:-( er desperat etter plass og skru bil i vinter... Mvh Bjarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 averter i avisa di kanskje? lokalavisa feks, sånne ting pleier å funke! Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå