Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har det endelig blitt BMW på meg igjen:D men etter ett lite motor uhell rett føre jul så ser det ut som at den blir stående fremover og eventuelt blir et gatebil prosjekt så sant jeg ikke kommer over et vraket norsk karrosseri og tar chassi bytte da jeg tar med meg bilen ifra sverige så blir det lite aktuelt å betale engansavgift på denne til staten.

Litt fakta om Bimmern:

95mod 740i med Automat (Sport). Sportsunderstell med egen justering på hardhet på dempere innvendig. AC, skinn med memory seter, CD veksler, telefon, kjörecomputer, Cruse control, Antispinn, Elektriske ruter, dobbelt glass, 19" Haman felger. Elektrisk solgardin i bakrute, avtagbart hengerfeste+++++++

Bilder:

f7567bmy1fr2wim0ketw.jpg

zhgexyvxpmuh5welw7tn.jpg

72hb9fedfrs10wjbqkiq.jpg

Dill dallet i frontruta er heldigvis fjernet:P

• 3 months later...
Skrevet
Ikke intressert i å selge i deler?

Kan event selges i deler vis det er større komponenter det dreier seg om, selger ikke små deler som lister og knapper så lenge den er komplett. Motor og gir og interiør er første prioritert ved delesalg. Ellers så blir den stående komplett til jeg finner ut hva det blir av bilen. Må ikke selge:)

Skrevet
Gidder du sjekke under plastlisten på siden av dørene? Er på utkikk etter det der og hadde ikke vært dumt å fått det i hus ;)

Kan sjekke en gang til jeg, da jeg sjekka der da jeg gikk over den i september da jeg kjøpte den så fantes ikke noe der. Men kan se en gang til for å være sikker, dørene ble lakkert opp på nytt der for 6 år siden. Selve bilen er blitt tatt godt vare på og fikk med hefte med alle kvitteringer på det som er gjort. Den fikk blant annet sveist inn nye kat i 2008 mener jeg det var og ny bensinpumpe og kvitteringer på hvert olje skift.

Sender deg en PM da jeg har fått sjekka det, skal ta meg en tur ut etterpå og se litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...