gjeewaytee Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 hei Fikk plutselig hin dagen ikke til å slå på radion/spilleren i bilen. det er en orginal spiller og bilen er en 2002 mod e39 med 16:9 skjerm. Sjekket alle sikringer (3 stk i hanskerommet) og 2-3 bak. Ingen av de var gåen. Hadde håpet eg fant en sikring bak selve 16:9 enheten men dengang ei Grunnen til at eg la merke til det var at dato var vekke men årstallet stod der. Forbruk 1 og 2 var plutselig og nullstilt en dag jeg skulle starte opp bilen Any ideas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xsivke Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Hadde nettopp samme "feil" selv. Jeg sjekket sikringer, tok ut 16:9-headunit, sjekket kabler pluss pluss... Løsning: ta av batteriet i 10 min, og sett det på igjen... sounds cheap, but try Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Sounds cheap yes, men virker det er du en lifesaver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xsivke Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Si fra hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 pokkern og. Har ikke brukt bilen noe særlig på noen dager så det har helt gått i glemmeboken. Gir en lyd hva som skjer. Rekner med det er pluss polen jeg skal koble fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xsivke Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Seff, red one, on the left side 10 min + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Yes. Tenkte meg det. Har bare aldri vært borti det temaet ang batteri. Da har den stått av i 16 min så eg tar og setter det på plass igjen nu....Spent på om radioen slår seg på gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 DET FUNKET!!! :) Lifesaver Tusen takk for tipset xsivke.Sattan eg har brukt neon timer på feilsøke uten å overhode tenke på å ta av strømmen. Sjekket seff at det var strøm koblet til div komponenter osv...Inatt kan du sove godt og vite at du har utrettet noe stort for noen andre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xsivke Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Det er det som er det flotte med bimmers masse entusiaster! Som jeg nevnte hadde jeg selv dette problemet, og dette skjedde ifm kjøring av webasto... du kan lese litt mer om det på denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=127674 Forresten fin bil der gjeewaytee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå